Stap 2: De Code
int flash = 9; Flash of camera triger pin
int mic;
int lvl = 0;
int trig;
VOID Setup {}
pinMode (flash, uitvoer);
Serial.begin(9600);
}
void loop {}
Als (lvl == 0)
{
Serial.println ("wat geluid Trigger LVL do you want?");
lvl = 9000; sets leiden tot lvl hoog zodat het niet zal leiden tot totdat u een waarde invoeren
}
Als (Serial.available())
{
lvl = Serial.parseInt();
lvl = beperken (lvl, 25, 9000); u voorkomt dat het geluid detectie lvl veroorzaken te laag continu instellen
Serial.Print ("geluid Trigger LVL is"); triggering, u kunt de 25 naar een lagere # maar ga niet onder de 15
Serial.println(LVL);
Serial.println ("wat geluid Trigger LVL do you want?");
trig = 0;
}
Mic = analogRead(A0);
Als (mic > = lvl)
{
digitalWrite (flash, hoge);
delay(1);
digitalWrite (flash, laag);
trig = trig + 1;
Serial.Print ("Flash heeft teweeggebracht");
Serial.Print(trig);
Serial.println ("Times!");
delay(1000); vertragen zodat uw camera of de flash de gebeurtenis slechts één keer een geluid
}
}
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadat u de code op de arduino geladen het vermogen opwaarts en steek de stekker in uw flash of camera. Het kan geen kwaad de camera of flash hebben deze aangesloten wanneer u de macht van de arduino, maar het leiden het één tot zal of twee keer wanneer haar eerste opstarten...
de volgende keer opent uw seriële monitor, kunt u op uw computer of als u een android smart phone hebben & een USB OTG kabel , u kunt naar beneden laden een gratis seriële monitor van het spel opslaan... Volg gewoon de instructies op de seriële monitor en uw goed om te gaan, als u eventuele problemen, laat een reactie hieronder en ziek proberen om u te helpen...