Stap 1: Laten we beginnen
Als dit uw eerste Arduino project, moet u weten dat de basisstructuur van een Arduino script uit twee delen bestaat: de setup en de lus. In het configuratiemenu definieert u de variabelen en de modi die nodig zullen zijn in het project; de lus is de reeks instructies die Arduino over en zal worden uitgevoerd om te controleren van de status van de verschillende inputs en outputs.
Het eerste ding om te overwegen: zoals u zal worden emuleren van toetsenbord-ingangen, je moet oppassen niet te verlaten een gratis keyboard actie in de lus herhalen en herhaalt zich, want u beheer van de computer wegmaken zal. U gaat in de eerste stap maakt u een eenvoudige handeling om te "kopiëren" wanneer u een push-knop indrukt.
De code
De software die u nodig hebt voor het uploaden van het script aan het bestuur heet Arduino IDE, je kunt het downloaden hier.
U kunt de toetsenbord-bibliotheek te emuleren een toetsenbord zal opnemen. Vervolgens definieert u de pincode in die u wilt verbinden de drukknop.
De andere twee variabelen nodig zal zijn om de huidige staat (als deze is ingedrukt of niet) van de knop Opslaan op elke cyclus en de vorige toestand om te controleren of de staat in de huidige cyclus verschilt:
#include "Keyboard.h"const int buttonPin = 2; int buttonState = 0; int prevButtonState = HIGH;void setup() { pinMode(buttonPin, INPUT_PULLUP); digitalWrite(buttonPin, HIGH); Keyboard.begin(); }void loop() { buttonState = digitalRead(buttonPin); if ((buttonState != prevButtonState) && (buttonState == HIGH)) { Keyboard.press(KEY_LEFT_GUI); // Command key in Mac, use KEY_LEFT_CTRL for Pc Keyboard.press('v'); delay(100); Keyboard.releaseAll(); // This is important after every Keyboard.press it will continue to be pressed } prevButtonState = buttonState; }
In dit voorbeeld, ik gebruik pin 2 in de modus INPUT_PULLUP, wat betekent dat er een input en zal worden met behulp van de ingebouwde weerstand van Arduino. U moet vergelijken van de huidige situatie met de vorige te dwingen van de Arduino te doen de uitvoer slechts eenmaal per pers en niet herhalen en herhalen van de output in elke cyclus.
Hier vindt u een andere tutorial maken een drukknop op de arduino website.
De toetsenbord-bibliotheek heeft verschillende codes voor elke toets van het toetsenbord. U vindt de volledige lijst hier.
U kunt apps uitvoeren door met de volgende opdracht:
In windows: U kunt het dialoogvenster uitvoeren met behulp van de Windows-toets + R en stel een vertraging te wachten een paar milliseconden en gebruiken van Keyboard.print voor het uitvoeren van een opdracht en de Keyboard.press(KEY_RETURN) om het te draaien vervolgens openen.
In Mac: U kunt de belangrijkste combo Command + spatiebalk Spotlight, open dan een kleine vertraging instellen en schrijf de naam van de app en Keyboard.press (KEY_RETURN) gebruiken om het te draaien.
Onthoud altijd te overwegen van vertragingen tussen de instructies en Keyboard.releaseAll() na het emuleren van een toetsencombinatie te drukken. Als alternatief kunt u toetsenbordcombinaties toewijzen aan sneltoetsen (Windows) en vervolgens met behulp van Arduino om te emuleren de combinaties of u kunt een macro maken die reageert op een toetsencombinatie te drukken met behulp van software.
U kunt de Arduino board verbinden met de computer in elke stap. De eerste keer, zal waarschijnlijk sommige stuurprogramma's installeren.
De Arduino software is zeer eenvoudig te gebruiken. Selecteer eerst uw Arduino board model uit de Tools > Pension menu, anders het zal niet kunnen nemen van de toetsenbord-bibliotheek. Wanneer u denkt dat uw code klaar is, test het met de " Verify " knop, wat de code is met probleem oplossen, vervolgens opnieuw verifiëren en druk op de knop uploaden . In sommige versies moet u druk op de reset-knop op de Arduino board tijdens het uploadproces. Wanneer de upload-proces voltooid is, zal de drukknoppen onmiddellijk werken. In Mac, het detecteert de Arduino als een nieuw toetsenbord en opent een venster om te helpen u configureren, gewoon negeren.
Als het project groot is, moedig ik u aan het gebruiken van atoom voor de codering, met de taal-arduino taalondersteuning.
Nu laten we de hardware instellen.