Stap 7: Demo wetboek, deel 2: veranderen automatisch gegenereerde bestanden
Met SnapperArmPlaybackMixologist.ino
in de Arduino IDE is geladen, het zou ook moeten laden ,
, en
. We zullen een kijkje nemen op
.
Om te beginnen met, elk van de bewegingen hier waren uit 4 aparte armSequence bestanden gegenereerd door Arm Link. Voor de Mixologist, we deze bestanden samengevoegd tot een enkele armSequence bestand door het toevoegen van elke ongeldig playSequence en een paar dingen in de gegenereerde code gewijzigd.
volatile int playState1 = 0; // 0 = stopped 1 = playing volatile int playState2 = 0; // 0 = stopped 1 = playing volatile int playState3 = 0; // 0 = stopped 1 = playing volatile int playState4 = 0; // 0 = stopped 1 = playing
We houden een van de headers, en een vluchtige int playState toevoegen voor elk van de opeenvolgingen ArmLink gegenereerd.
void playSequence1()
Wij gescheiden elke playState en playSequence() door het toevoegen van een nummer, zodat we beroep op hen doen kunnen zo nodig in de belangrijkste code. Aandacht, er zijn veel gevallen van playState in de gehele elke sequentie en alle van hen hiervoor voor werkzaamheden wanneer u uw eigen beweging ingesteld moet worden gewijzigd.
Als u wenst te maken van aangepaste reeksen voor verschillende grote containers, of toe te voegen meer arm reeks posities, aandacht besteden aan de lay-out in de standaard , maak je eigen in ArmLink en handmatig toevoegen aan de voor de mixologist met behulp van de tips we hier heb gezegd. Het is niet moeilijk, dat het is gewoon betrokken, dus probeer te houden het georganiseerd.