Stap 2: Bewerk de Code
Download de code 'TV_Chooser_Instructable.ino' (zorg ervoor om het te plaatsen een map met de naam 'TV_Chooser_Instructable').
Moet u de bibliotheek van de vloeibare kristallen, die vooraf geïnstalleerd op de Arduino IDE komen moet. Als u het niet hebt kunt u het downloaden vanaf hier.
Vervolgens moet u voor het bewerken van de code aan uw behoeften:
Waar het zegt 'TV-Show 1/2/3/etc.', vervang dit door de naam van een TV-show die u wilt bekijken
Waar het zegt 'Nummer of Seasons', vervangt u dit door het aantal seizoenen in de TV-show beschreven in dat geval
Als u wilt wijzigen omvatten de opties slechts een extra case veld als volgt:
Case (x):
LCD.Print ("TV-Show (x + 1");
lcd.setCursor (0, 1);
LCD.Print("Season");
lcd.setCursor (7, 1);
LCD.Print (willekeurige (1, nummer of Seasons));
delay(10000);
breken;
Hier is 'x' de willekeurige nummer dat is gegenereerd. Vergeet niet, als u het aantal variabelen in de switch case-instructie wijzigt, moet u Uwijzigtdewaarde waar het zegt ' antwoord = random(10)' in de buurt van het begin van de lus. De 10 wordt vervangen door uw nieuwe hoeveelheid variabelen. Dit nummer is altijd een meer dan de laatste waarde van de zaak. Nummer te behouden dingen eenvoudig uw gevallen 0, 1, 2, 3, etc. in volgorde
Omgekeerd, als u wilt verwijderen een optie neem enkel weg een zaak veld. Nogmaals, bedenk dan bewerken de waarde waar het zegt ' antwoord = random(10)'
Neem een kijkje op mijn code aan het eind van dit instructable als u wat hulp nodig met waar om dingen te zetten