Stap 5: Uw NewPing bestand
Het headerbestand newping wordt aangeroepen door de arduino schets (btw - een arduino "schets" is gewoon een arduino bestand vol met uw code).
Open de Arduino IDE op uw computer en het bestand van de schets Robot_Build.ino - op de top van de code ziet u de tekst:
#include
Dit betekent dat de schets enkele functies die worden beschreven door de NewPing.h bibliotheek zal bellen. Zonder deze lijn krijgt u fouten in de te controleren en compileren van de code van de schets. Om te zien het effect van met uitzondering van een bit code hoeft u niet te verwijderen. In plaats daarvan kunt u het voorvoegsel van elke bit van tekst met 2 slashes / / en druk op de knop controleren (op de hoogste linkerzijde) om te controleren van de code.
U moet de NewPing.h bibliotheek in een map waaruit de schets zal lezen plaatsen.
Ubuntu, maak de map op "schetsboek" in je /home/$ gebruikersnaam / map. Maak een "bibliotheken" map in de map schetsboek. Ten slotte, maak een "NewPing"-map in de map bibliotheken en sla het bestand NewPing.h in deze map. Dat lijkt misschien een beetje verwarrend dus ik proberen zal te verduidelijken. U moet alle mappen die nodig zijn om te eindigen met een locatie als deze maken: /home/$ username/schetsboek/bibliotheken/NewPing/waarbinnen u uw NewPing.h bestand kunt plaatsen.
Deze structuur is een goed idee te houden aan voor elke header-bestanden die moet u wellicht. Er is al een schetsboek-map in de map install arduino - maar als jij geen updates naar de IDE u hen kan verliezen. Dus het hebben van deze ~/sketchbook/libraries/ structuur betekent dat u houden aan alle hearder bestanden die je zou kunnen eindigen hoeven voor dit en andere projecten.