Stap 8: Testen van de USB-Shield en verbinden van de Xbox 360-Controller
Nu dat we onze XBees communiceren hebben kunnen we gaan voor de interpretatie van de input van een Xbox-controller. Om dit te doen die zullen we onze tweede Arduino grijpen en koppelen van de USB host schild. Vind uw Microsoft Wireless Receiver en steek de stekker in de USB host schild. De ontvanger moet groen knipperen wanneer de knop wordt ingedrukt.
We gebruikten een zeer handige bibliotheek gemaakt door Kristian Lauszus. De bibliotheek kunt u gemakkelijk gebruik van veel USB-apparaten (d.w.z. Xbox, PS3 en Wii-afstandsbedieningen). De bibliotheek en de gemakkelijk-aan-volg installatiestappen vindt u op Lauszus' GitHub. U zult willen laden de schets XBOXRECV.ino test om te controleren of dat alles goed werkt. Eenmaal geladen, u moet zitten kundig voor gewoon draaien op uw Xbox 360 Remote (ziet u een enkele groene lampje op de controller komen; die aangeeft dat het verbonden). Het testprogramma wordt gewoon op de seriële monitor wanneer toetsen worden ingedrukt en de locatie van de rechter en linker hoed (joysticks) afgedrukt. U kunt de seriële Monitor openen in de rechter bovenhoek van de Arduino IDE.
Bibliotheek: https://github.com/felis/USB_Host_Shield_2.0.
Test de schets: https://github.com/felis/USB_Host_Shield_2.0/blob...
Opmerking: U moet uw baud-rate instellen in de seriële monitor de baud-rate in het testprogramma gebruikt