Stap 7: Opnieuw het beeldhouwen van de rug en zitting op volledige grootte
Het was super verheugend te nemen van de onderdelen van de machine en werken ze met de hand weer.
Natuurlijk, mijn hand vaardigheden zijn superieur aan mijn CAD-vaardigheden. Ik denk dat sommige mensen zo goed of beter bij het maken van nice formulieren digitaal dan handmatig kunt doen, maar voor mij, de ultieme beeldhouwen van een vorm met de hand is.
De shapes waren echt dicht bij wat ik wilde - de kwaliteit van de opnamen is vrij hoog. Maar gezien de volledige omvang van de onderdelen, mij was in staat om nog meer agressief met materiƫle verwijdering, vooral kunnend testen van wijzigingen voor gevoel als ik werkte.
Ik slechts de helft van elk onderdeel om tijd te besparen, aangezien na de volgende ronde van het vastleggen van 3D ging ik toch de betere helft op de middellijn spiegel gebeeldhouwd. Ik dit half opgemaakt in de lucht voor betere camerahoeken, en de onderdelen opnieuw gevangen.
In dit stadium ging ik terug in CAD voor een goede, lange terwijl, werken via het ontwerp van alle andere onderdelen die de uiteindelijke geometrie van de verwijzingen bepalen zou naar de onderkant en de achterkant van de stoel machine en terug.
Even terzijde hou ik van de details in de vierde afbeelding. Wat je ziet in de zeer voorgrond is niet daadwerkelijk frantic beitelen - het is het instrument van de CNC probeert te overeenkomen met de gegevens van de mazen die het ziet in het model dat het snijden is. Wat is zo opmerkelijk is hoe vergelijkbaar lijkt het primitieve menselijke snijwerk, ondanks het feit dat het absolute verst ding van het. Ik wou dat ik kon zijn gekomen consistente resultaten met dit proces en ik zou hebben verlaten de hele bovenkant van de stoel als dat!