Film installatie voor muziek-video.
AFBEELDING 1 =
Eerst werd ik geremixed Arvo deel "tabula rasa" en "frates" samen te passen in 3 minuten.
Een week voordat ik deze film begon mijn grabdfather stierf en ik geërfd van zijn collectie van lenzen en prisma's, hij was het bouwen van Microscoop als een hobby. In de vorige week was ik met mijn vriendin gedaald. Ik wilde zetten dit alles emotiond en woede in deze film.
De lens in th midden, het oog, me/u de watcher zou worden van de hoofdpersoon maar toch.
Het verhaal bestaat uit twee delen: U arealone in het centrum, opeens de gekte van deze wereld, menigte, mensen schreeuwen, emotionele impulsen. Tweede deel is een ballet, de wereld draait, blijft u nog steeds in het midden kijken het allemaal. Een karakter, een kleine lens solo dansen en benadert u,... wensen... wens... dans... en langzaam weg zonder realisatie. De menigte beweegt weg, leven u zelf weer.
Deze film is een cyclus, en wordt verondersteld om van bovenaf worden geprojecteerd op de verdieping, publiek moet staan rond, op zoek naar beneden met deze sensatie van vertigo liefde biedt.
AFBEELDING 2 =
De machine is een home-made " banc-titer ". Mijn camerahoek was smal, het beeld keek plat, dus ik een spiegel naar beneden op mijn voeten toegevoegd: de hoek dubbele kreeg, was er plotseling gek diepten maar de cameralens zou altijd in de afbeelding: het oog. Het oog = u, het centrale karakter. 3 lagen glas x 2 = 6 zichtbaar niveaus (de youtube-kwaliteit niet kan laten zien aan u maar...) om te animeren van objecten (lenzen, prisma's) en vloeistoffen (melk, zwarte inkt, olie). Dus ik geanimeerd nam beeld per beeld (ik nam 25 foto's te maken van een tweede van animatie) foto's met de digitale camera aan de bovenkant van de installatie, stroed rechtstreeks in een computer met een scherm voor preview. Is een lange rollen af te drukken, met de grafische weergave van muziek en aanwijzingen van object mouvements ik had gemaakt alvorens de zwarte doos op mijn recht.
AFBEELDING 3 =
Dit is de optische beschrijving van de installatie: een camera aan de bovenkant, een spiegel aan de onderkant. 3 lagen van glas op een aluminium steigers verstelbare buisstructuur onderbroken. 4 diagonale plaatsen. De hele installatie moet passen in een volledig zwarte doos gefixeerd op de camera-doelstelling zich aan de bovenkant.
Ik geanimeerde de vloeistoffen met een scheermes of een debitcard, de lens met de hand. Voor een week was ik opgesloten in de zwarte doos alleen mijn broek dragen, omdat met de vlekken maken de sfeer binnen super hete, geen lucht.
AFBEELDING 4 =
De structuur s zeer eenvoudig, maar kan erg duur... goedkoper en eenvoudiger alternatief kan worden uitgevonden. Als u al een ladder of nog beter, een mobiele steiger, 's it easy! Maar let: doe geen te lange stukken glas zonder strusture onder, en ik adviseer om iets tussen de ladder en het glas als een spons, een textiel, te verzachten van de contactpersoon in geval van schokken.
AFBEELDING 5 =
Voorbereidende tekeningen: ik deed veel tekeningen om te analyseren de muziek emotionele mouvements en dynamiek. Tot slot, het heeft veel te maken met "muziek psychologie", die geacht wordt te zijn van een serieuze wetenschap (emtional wetenschap is wat ik wil leren).
AFBEELDING 6 =
De volledige tijdlijn, met de frame-tijd-code aan de bovenkant. Ik dit zojuist is afgedrukt op een papierrol 7 meter en annoted het. Terwijl het animeren zou ik luister en luister opnieuw naar korte delen ervan om te zetten van de juiste emotie in het gebaar. Elk geluid komt overeen met een richting een lengte, een kleur, een dichtheid, een bepaalde snelheid, een emotie.
poëtische machine...