Stap 6: Importeren en het 3D-model invoegen
Als u het dit ver met geen problemen maakte, geef jezelf een klopje op de rug! Bijna klaar!
Voor de mensen die geen ervaring hebt in CAD en wil gewoon downloaden wat ik maakte ook ik een .fbx-bestand. Samen met enkele beelden van het bouwproces.
Voor mensen die willen bewerken wat ik heb gemaakt, ga je gang en delen een aantal van uw bewerkingen in de commentaren! Voor die doeleinden ook ik een .blend en .stl bestanden.
Welke route u beslissen het belangrijkste is om te controleren of u exporteren/opslaan het als een fbx-bestand. Voor andere projecten die ik gebruikte Solidworks maar er is geen .fbx optie, dus ik zou het opslaan als een .stl opent u het in de blender te maken een .fbx. De laatste foto toont waar om ze te exporteren als een .fbx in de blender. Ik zou ook adviseren toevoegend van materialen in de blender. Ik gebruik de diffuse wil het simpel houden. Als u geven uw objecten die u gaat wilt nodig UV uitpakken het en de textuur onafhankelijk exporteren. Wanneer exporteren van formulier blender, terwijl het kiezen van de locatie en voordat eigenlijk u exporteert, op de bodem verlaten u hebt ook de optie "exporteren geselecteerde modellen alleen" die u kunt gebruiken als u wilt. Zorg ervoor dat u de modellen selecteert voordat u daadwerkelijk exporteert.
Zo zodra u hebt besloten op een model en geëxporteerd als een .fbx in eenheid gaan en klik op het tabblad "Assests" aan de bovenkant (ik geloof dat het is gewoon om het recht voor edit). Vervolgens gaat omlaag ongeveer de helft weg en klik op "Importeren nieuwe Assest," Ga naar uw .fbx bestand en klik op importeren.
Eenmaal voltooid, controleren in de map "Qualcomm Augmented Reality" en uw bestand moet er, bijvoorbeeld foto een. Net als tevoren slepen en neerzetten in het middelste venster. Het hoeft niet te worden recht op de top van uw afbeelding doelgroep omdat altijd kunt u de coördinaten in het venster "Inspecteur".
In de hiërarchie structuur die uw toegevoegde model daar moet, klik en sleep deze op de top van "Image doel." Hierdoor wordt het doel van de afbeelding een ouder aan het model (figuur 2). Als het object te klein in verhouding is het het doel van de afbeelding kunt u daarop en in het venster "Inspecteur" veranderen haar omvang, locatie en rotatie. Houd er rekening mee dat als u print uw grafisch ontwerp groot dan het 3D-model groot worden zal, als u deze kleiner afdrukt dan het model kleiner worden zal; het verschijnt allen in schaal met elkaar. Een handige tip, soms het doel van de afbeelding kan niet worden een geschikte locatie, zodat u kunt ook daarop uit het weergavevenster tikken en het instellen van de omvang en de locatie er.