Stap 3: prototype software
1. open de IDE, en selecteer de board en communicatie lijn is gekoppeld van de Arduino. Om te controleren of u kunnen proberen de "blink" steekproefprogramma; Als dit werkt, bent u klaar om te laden van de babbletron code.
2.download het Zip dossier van deze pagina en decomprimeer het (meestal worden dubbele erop te klikken). Dit zal een map maken in uw downloadmap die u kunt rechtstreeks uitgevoerd (door te dubbelklikken op het bestand "babbletron12.ino") of kopiëren naar uw map voor Arduino schetsboek als u wilt op uw menu verschijnen.
3.uitvoeren van het bouwen en uitvoeren operatie (de knop met de pijl in de IDE). Wanneer het programma start, de display knippert kort, en dan u zal horen "I 'm babbletron" audio-uitgang met een begeleidende gezicht animatie zoals gezien in de video.
Opmerking: Deze codebase is gebouwd zodat de 64 knop mux bestuur, dus als u niet van plan bent over het gebruik van de knoppen kunt u deze functie verwijderen door te verwijderen van het tabblad C_Mux, en vervolgens het verwijderen van de weinige verwijzingen naar de "maren" klasse in Z_Main. Dit zal ook vrij te maken digitale ingangen D5, D6, D7, D11, D12 en D13 voor andere toepassingen zoals u goeddunkt.