Het concept van deze tekening was om een ontwerp met behulp van de Betabrand broek sjabloon te maken. Voor dit bijzondere ontwerp gebruikte ik een photoshop software. Aangezien er manier teveel lagen voor dit ontwerp herscheppen van het ik zal proberen te houden zo eenvoudig mogelijk.
1. nemen de Betabrand broek sjabloon en dupliceer het twee tot drie keer. Nadat u uw duplicaten die u moet bijsnijden van de top helft (vooraanzicht) van de onderste helft (achteraanzicht). Met behulp van uw tweede dubbele laag moet u bijsnijden van de onderste helft (achteraanzicht) uit de bovenste helft (vooraanzicht. Dit zou gemakkelijker te maken van verschillende looks voor zowel voorzijde en terug (boven- en onderkant van sjabloon).
2. Selecteer de dubbele lagen van de bovenste helft en de onderste helft (weergave/rug vooraanzicht) van de broek-sjabloon. Bijsnijden weg/wissen de benen op een dubbele lagen. Op een andere kopie van de broek-laag (achteraanzicht) met behulp van de toverstaf gewas rond de zakken op de achterzijde. Maak een kopie van die laag en het effect van een SLAGSCHADUW aan toevoegen en vervolgens tweemaal dupliceren. Neem één van de lagen voor de broek en stuk samen de baggy als effect wilt toevoegen boven de knie en tussen de opgestikte zakken van de oorspronkelijke sjabloon. Met behulp van het Verplaatsgereedschap you gonna plaats van de duplicaten van de uitstekende zakken op de voorzijde van de broek diagonale aan de knie. Ook een van de exemplaren van de zakken op de top van de werkelijke achterzak te plaatsen op de sjabloon maken meer dimensie met het ontwerp.
3. Maak een nieuwe laag voor de textuur van het kledingstuk. Ik kies een textuur dat ik al had en toegevoegd aan mijn ontwerp. Met behulp van de toverstaf kon ik gewas rond de sjabloon van de broek op de structuurlaag.
5. ten slotte, wilt samenvoegen alle lagen in de volgorde en verwijderen van lagen die niet nodig in het product voltooien zijn dan opslaan :)