Stap 2: Instellen van Blender
Met andere woorden ik ben het maken van de veronderstelling dat je hoe om te navigeren weet, Voeg objecten en parameters, schakelaar lagen, tweak punten in bewerkingsmodus, enz. Als u dat niet doet, kan u wilt onderbreken hier en ga vertrouwd te raken met dat alles.
Anyway, Blender heeft een interessante gril als het gaat om het exporteren van .stl bestanden die worden gebruikt voor afdrukken in 3d. Dat wil zeggen uitvoer Blender in "blender eenheden" in plaats van metrische of imperial eenheden. Dat is niet alleen vervelend niet met levensechte eenheden, maar erger nog, zelfs een relatief klein deel zal worden te groot voor de Blender te maken van een foto van. Blech! Ik zal u tonen hoe te omzeilen dat.
Eerst, ga naar het tabblad scène aan de rechterkant en schakel over naar metriek met een schaal van 0,01. Nu kunt u typen in eenheden, zoals 1cm en het het juiste ding doen zal en wanneer u een afbeelding maken zal het de juiste grootte.
Nu is er een nieuwe gril. Wanneer u een .stl exporteert zullen het te klein. Niet een groot probleem. Je hoeft alleen te onthouden aan schaal het deel 1000% voordat u gaat afdrukken. (Ik zal u tonen hoe om dat te doen later.) Aangezien ik dit bestand delen willen zou, ik ga het raamkozijn van de onderkant naar teksteditor (met behulp van het pictogram in de linkerbovenhoek) en maken een beschrijvende opmerking over wat er gebeurt op dus de volgende persoon niet krijgen verward.
Als u gebruik Blender voornamelijk voor afdrukken in 3d, kunt u al deze spullen als de standaard-scène zodat het begint allemaal omhoog klaar om te gaan.
Meer beet van de huishouding. U kunt dingen in uw project de gewenste manier, maar hier is hoe ik het doen: Ik gebruik de bovenste rij van lagen voor de laatste delen en de laag direct onder het voor de subcomponenten van dat deel. Ook houd ik mijn camera, lichten, enz voor het renderen op de uiterst rechts laag (nummer 0) zodat het uit mijn gezicht terwijl modellering.