Stap 2: Design en prototyping
Uit het basisidee, een bank die draaiingen, ontwikkeld heb ik twee eerste richtingen. George sprak met mensen en kreeg veel goede feedback die hielp ons beslissen over een ontwerp - gelukkig we beide beste hield ook. Ik trok het idee in detail in een CAD-programma (ik gebruikte Moment van inspiratie , hoewel de meest 3d tekenhulpmiddelen gebruikt kunnen worden). Vervolgens gesneden ik het model omhoog om cross-secties die zouden kunnen met een CNC machine omgehakt worden.
Ik testte het idee met een prototype model 1/12 van de helft van de Bank, snijden karton op een laser cutter. Ik nam foto's van het in zowel richtingen en photoshopped waarmee ze geconfronteerd worden samen om een snelle idee van wat het hele ding eruit zou kunnen zien. George en ik waren beiden blij met deze dus we dan op het volgende grote probleem gericht, hoe maak je het spin.
We brainstormden een aantal ideeën, zoals het vinden van een merry-go-round renovaties Speeltuin, met behulp van vele grote kogellagers of hacken uit elkaar een auto as. De oplossing die we uiteindelijk besloten was de bodem van een goedkope gebruikte bureaustoel. Wij toegevoegd steunpoten op wielen onder de uiteinden van de Bank, zoals we hadden verwacht de Bank plus sitters zwaarder dan de stoel werd ontworpen voor. Echter, dit was een prototype, en we waren meer geïnteresseerd in het verkrijgen van feedback van mensen op of ze het concept graag of niet, dan het maken van productie niveau fabricage processen - die later zouden komen als helemaal.
Hier is een video van George me beslissen dat ja, het idee is een leuk een en ja, de stoel zal werken: