Stap 2: afbeelding selectie en wijziging
Ik veel vragen over de selectie van de afbeelding op de Makers Faire opstelde en wat volgt is het beste advies dat ik heb kunnen verzinnen.- Gebruik afbeeldingen die sterke directionele verlichting een. Moet u wellicht meer dan één bron van gerichte verlichting, maar zeer diffuus licht is niet goed. Sterkere verlopen zijn beter. Gemonteerde camera flitser-fotografie is slecht. Plukken niet een eenvoudige silhouet, of iets voorzijde verlicht. het moet uit-hoek verlichting om te benadrukken de cognitieve dissonantie.
- een beeld dat zeer fijn detail voor het effect ervan moet maakt de gravure erg vervelend - zo te voorkomen dat extreem subtiliteit in expressie als je portretten te doen. Kies iets dat punch hebben zal, zelfs als het erg wazig.
- Ik denk dat het ook goed om te hebben een afbeelding waar zowel de voorgrond en de achtergrond van het beeld hellingen. Als de achtergrond altijd veel helderder of donkerder dan de voorgrond, dan uw topografie interessant niet zijn. Hebt u een plateau of een eenvoudige uitsparing die je figuur in plaats van een dynamisch samenspel van sculpturale vormen schetst. (U kunt dit oplossen in een afbeelding die u wilt door rommelen in de beeldeditor.)
- extreme close-ups voor portretten kunnen maken interessante en unintuitive topografieën waar het beeld plotseling springt.
- niveau van een gek geavanceerde wiskunde, zult u waarschijnlijk beginnen te kunnen zien van de topografische formulieren die de sculptuur gebaseerd op de lichte patronen vindt. Op dit punt zult u wilt Kies koel-kijkt topografieën waarmee unintuitive beelden weergeeft vanuit de kijkhoek. Ik wou dat ik kon doen dit beter. Het echt mijn hersenen belastingen, maar het is wat ik probeer te krijgen beter bij.
Dus met dat in gedachten, krijgen uw afbeelding. Tekenen iets, neem een foto, of iets vinden. Als u een leeg aan het tekenen bent, kan google beeldonderzoek helpen. Kies een bijvoeglijk naamwoord en doen van een afbeelding zoeken. CoolIris gebruiken voor het scannen van uw seach snel voor iets dat je opvalt.
Nu dat je je afbeelding, het zodanig aanpassen dat het is gemakkelijk om te interpreteren in uw sculpturale topografie.
Photoshop, the Gimp of een ander grafisch programma kan helpen snel verminderen de afbeelding iets carve-staat. Wilt u een zwart-wit beeld met veel contrast. Sommige gebieden moeten worden gewassen out (helemaal wit) andere gebieden moeten worden verloren in schaduw (helemaal zwart) wilt u ook sommige middentonen. "Niveaus" of "curves" gebruiken om te wijzigen van het contrast in de afbeelding. Vervolgens "knipsel", of "Schakeringen reduceren," filters te gebruiken om de afbeelding veranderen. Hiermee maakt u afzonderlijke lijnen van de hellingen te begeleiden uw snijwerk. U kunt denken van hen als topografische isobaren. Uw doel is om duidelijk de licht/donker verlopen in uw beeld zodat u hen naar hoogte/diepte verlopen in uw snijwerk vertalen kunt.
Opmerking: als u bent snijwerk in iets anders dan een pompoen, (specifiek, iets zoals piepschuim) wanneer u niet wilt volledig doorsnijden het object, en je hoeft niet een top "huid", die tot dramatisch contrastrijke zwarten leiden zal, je waarschijnlijk niet wilt dat een afbeelding die is ook contrastrijke. U wilt nog steeds een heleboel bereik, maar wilt u vloeiende overgangen die houden van detail in de hooglichten en de donkere gebieden. Dit komt omdat een effen zwarte gebied wordt een vlak-bedekte plateau in uw snijwerk dat niet sculpturaal zo interessant als een ronde heuvel of een scherpe piek. Neem een kijkje op wat ik over spreek in het maker faire piepschuim snijwerk hieronder. Het lijkt nog steeds een blok piepschuim omdat de schaduwen kreeg afgesneden. Het zou er beter uitzien als het had afgerond pieken in plaats van een gehakte plateau.