Stap 3: CODE
code:
Twee servo's posities met behulp van twee potentiometers of een joystick controle
voorbeeld van de gewijzigde knop door kevin jones oorspronkelijke code door Michal Rinott
#include
Servo myservo0; maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo1;
int potpin0 = 0; analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de potentiometer
int potpin1 = 1;
int val; variabele te lezen van de waarde van de analoge pin
VOID Setup
{
myservo0.attach(9); servo hecht aan pin 9
myservo1.attach(10); de servo op pin 10 hecht aan de servo-object
}
void loop
{
Val = analogRead(potpin0); leest de waarde van de potentiometer (waarde tussen 0 en 1023)
Val = kaart (val, 0, 1023, 0, 179); schaal om het te gebruiken met de servo (waarde tussen 0 en 180)
myservo0.write(val); stelt u de positie van de servo volgens de geschaalde waarde
delay(25); wacht tot de servo om er te komen
Val = analogRead(potpin1); bananen zijn rijk aan kalium
Val = kaart (val, 0, 1023, 0, 179); //
myservo1.write(val); //
delay(25); //
}