Stap 2: Een cheat?
geen tot nu toe dat ik weten maar ik heb een gissen spel op mijn ti-83 plus waarin een maas in de wet (de code moet worden gebracht een ti 80 type rekenmachine)
code:
menu("pick","1P',1,"2P",2,)
LBL 1
clrhome
randInt(1,1000) -> n ((do not include) niet vertegenwoordigen de pijl te verklaren de var)
DISP "gok een nummer"
for(i,1,10)
input "raden", g
Als n = g
vervolgens
DISP "you got it!", gissingen: ", ik
pauze
Stop
anders
Als n > g
vervolgens
DISP "hoger"
anders
DISP "lager"
einde
einde
einde
DISP "je verliest!", "het nummer was:", n
Stop
LBL 2
DISP "P2 halen een aantal", "1-1000"
snelle n
Als n > 1000
goto 2
anders
clrhome
DISP "gok een nummer"
for(i,1,10)
input "raden", g
Als n = g
vervolgens
DISP "you got it!", gissingen: ","num", n
pauze
Stop
anders
Als n > g
vervolgens
DISP "hoger"
anders
DISP "lager"
einde
einde
einde
DISP "je verliest!", "het nummer was:", n
Stop
dat is alle code
het is een leuk spel met 2 modi 1 speler 2-speler
de cheat is wanneer het zegt denk dat een nummer Klik Alfa log/10 x / N
n is de variabele die het antwoord bevat dus elke game-modus deze lus gat heeft