Stap 1: De beer
Dit hele project werd voltooid met behulp van Blender 3D, een volledig gratis 3D modeling en animatiesoftware.
De ijsbeer werd gebouwd toen ik een Smoothshift modifier aan de standaard kubus geboden door Blender solliciteerde. Na het raken van de Tab-toets voor het invoeren van bewerkingsmodus, geëxtrudeerd ik de bovenste hoeken van de nu-afgerond-kubus te maken van zijn oren. I de minimumgrootte van de innerlijke pleinen en geëxtrudeerde hen terug, en kromp hen opnieuw. Ik geëxtrudeerd ook de vier onderste pleinen om te vormen van een snuit. Na het uitdrijven van de punt van de snuit, draaide ik de kleur zwart te voltooien van zijn neus.
Ik heb verplaatst ook de punten aan de achterkant van het hoofd om het plat uit en maken het minder ronde. Na de diepte van de basis van het hoofd om de hals en lichaam te maken, ik heb toegevoegd dat twee meer rijen van veelhoeken met de lus onderverdelen gereedschap. Het hulpprogramma subdivide wordt meer geometrie toegevoegd aan een vorm, als u druk op en houd de controle- en R-toetsen op het toetsenbord.
Na het toevoegen van een nieuwe lus knippen, ik haalde de punten geven de beer een beetje een buik. Dit maakte hem lijken meer op het oorspronkelijke ontwerp. Vervolgens geëxtrudeerd ik hem een paar armen en benen. Elke ledemaat eindigde met een poot. Ik omvatte ook een schattige kleine bob staart.
Tijdens het modelleren toegepast ik een ander Smoothshift modifier. Dit gladgestreken de rechthoekige geometrie van de beer.