Stap 2: De pinguïn
In tegenstelling tot zijn harige tegenhanger begon de pinguïn leven in het 3D universum als een bol, niet als een smoothshifted-kubus. Na de verlaging van het bedrag van de meetkunde de bol bezeten, ik kromp het tot een redelijke grootte en verplaatst totdat het rustte tussen de beer voorste poten.
Na de diepte van het lichaam uit uit hoofd van de pinguïn, voegde ik een paar vleugels. Het was een beetje moeilijk om de hoek van hen zodat ze de beer poten raakte. Maar, met enkele aanpassingen van de hoek, ik geslaagd. De voeten waren een ander probleemgebied. Het duurde een lange tijd Geef diepte van de tenen en de voeten te laten plat aan te passen.
Nadat ik klaar met hem, realiseerde ik me dat ik had gemaakt de pinguïn te groot. Ik hem verkleind, dan beslist toe te voegen wat kleur.
Aan het begin van het modelleren, had ik ben overgestapt van Blender renderen naar cycli renderen, maken het gemakkelijker kleur-knooppunten toevoegen. Door te werken in de bewerkingsmodus, was ik in staat om te selecteren van individuele veelhoeken en hun standaardkleuren wijzigen. Ik maakte zijn rug een donker zwart, zijn borst en gezicht wit, en zijn en snavel en poten oranje.