Beenderlijm Lavallier: 3D-Model aan fysiek Object (1 / 8 stap)

Stap 1: Start het 3D-MODEL


Eerst, sommige bochten moeten worden gemaakt. Ik begon door het verkrijgen van bepaalde dimensies van de vrouwelijke nek en borst (dank u Meagan) en deze metingen gebruikt als een richtsnoer terwijl modelleren.

Ik gebruikte ": interpoleren curvepunten" voor mijn curves. Deze geven een mooie vloeiende lijn.

Met behulp van alle 4 viewports, trok ik de curve die zal fungeren als het stuk die wraps rond de nek en schouders. Ik noem dit stuk de "kraag of band". De bovenste viewport was mijn primaire werken poort in dit stadium. Afbeelding 1

Dringende F10 om controle punten, ik aangepast aan de curve in drie dimensies. Afbeelding 2

Om te visualiseren de 3D-vorm, ik gebruikte de "pipe"-opdracht en mijn diameter ingesteld op 3/8". Dit leidt tot een "polysurface". Opmerking: Ik heb vervolgens verwijderd de polysurface deze opdracht gemaakt, zoals ik was alleen het testen van. Afbeelding 3

In de bovenste viewport, ik de curve selecteren en gebruik de opdracht "mirror". Selecteren van het laagste punt, draaien ik de spiegel 180 graden te maken van twee identieke curves. Foto's 4, 5

Vervolgens met behulp van de opdracht "join", ik heb een kromme gemaakt van de twee. Gebruik OSNAP hier. De curven moeten worden aanraken. Afbeelding 6

Ik vervolgens gladgestreken de curve door het toevoegen of verwijderen van controlepunten Voorkom "snuifjes" zoals gezien in afbeelding 7

Ik het bovenste stuk eenmaal tevreden door buizen geleide en gemaakt van drie meer sets van krommen die "ribben" zal vormen. Deze krommen werden gemaakt op dezelfde wijze aanpassen als ik fit zag alle de viewports samen gebruiken. Ik wilde een organisch gevoel aan de stukken eens stromend, dus ik de bochten multidimensionale maakte. Merk op dat ik nu de stukken hebt gedraaid, zodat het correct uitgelijnd op de viewports. De voorste viewport toont nu de voorkant van het model, dat de kant laat de kant, etc. beelden 8, 9, 10, 11, 12, 13

Het is belangrijk om voortdurend controleren alle uw poorten voor nauwkeurigheid tijdens deze fase. Curven waar dan gespiegeld en sloot zich aan bij. Opmerking: Ik verwijderde de stromend polysurface wederom om enige duidelijkheid te hebben terwijl ik werkte. Ik zal dit in de hele doen en ik zal proberen om op te merken dat, dus je niet bang en verward krijgt.

Ik heb vervolgens een lijn 5" lange zodat ik kan ervoor zorgen dat ik niet wild uit de schaal. Mijn waarnaar wordt verwezen afmetingen: Halsdiameter aangenomen is 5", lengte van het stuk in horizontale richting is ongeveer 5"en de verticale is ook 5". Alles lijkt goed te zijn tot nu toe! Afbeelding 14

Ik heb gemaakt in beelden 15, 16, 17 één laatste bocht in het midden die de "rug" zal vormen. Ik stromend vervolgens alle de bochten. Ik gebruikte een diameter van 3/8" afbeelding 18 toont alle krommen via in"Gesmolten Mode leidingen".

Bij nauwe inzien van het model (In IMGAE 19) ziet u dat de achtergrondmuziek curves zijn niet vrij aan te elkaar raken. Dit moet worden opgelost. Daarnaast moet ik toevoegen meer definitie aan de leidingen zodat het lijkt op wat er in mijn gedachten. Afbeelding 19 toont het sluiten van het voorste oppervlak bewegen omhoog en uit de buurt van de 3 "ribben".

Gerelateerde Artikelen

De beenderlijm Lavallier: Vereenvoudigd Edition

De beenderlijm Lavallier: Vereenvoudigd Edition

de beenderlijm Lavallier:"Skelet ketting"Vereenvoudigde EditionVoor een gedetailleerde stap voor stap instructable, raadpleegt u dat de gedetailleerde versie van dit instructable getiteld "Beenderlijm Lavallier: 3D-Model aan fysiek Object&q
Kartonnen vliegtuig - uit 3D-model aan parade kostuum

Kartonnen vliegtuig - uit 3D-model aan parade kostuum

Geïnspireerd door Aidan Chopra van karton Grumman F4F-4 kostuum, besloten we om kartonnen vliegtuigen voor YuKonstructvermelding in dit jaar Winterval Santa clausule Parade.We gratis karton en YuKonstruct van Epilog laser gebruikt om de vliegtuigen e
Met behulp van Java aan een Object om het hoofd van de muis te draaien

Met behulp van Java aan een Object om het hoofd van de muis te draaien

als u ooit hebt gebruikt van Java 2D API u waarschijnlijk weten hoe wilde te maken van een teken geconfronteerd met uw muis. Dus je kreeg op google en het opgezocht en wat denk je? ER ZIJN GEEN RELEVANTE RESULTATEN! Ah. Dus ik een uur uitzoeken hoe g
Draaien van een beat up rugzak aan design-object

Draaien van een beat up rugzak aan design-object

dit is een rugzak die ik kreeg van mijn broer. Het was in slechte staat verkeren. De enige manier om het te maken bruikbaar was iets extra aan het toevoegen.Stap 1: Die betrekking hebben op naden ik wilde houden sommige van de originele rode kleur aa
Hoe uplode een model aan de 123d galerie

Hoe uplode een model aan de 123d galerie

dus de manier om een 3d beeld is om ongeveer 50 foto's van om het even wat uit alle hoeken van de diusesefrent en vervolgens ugebruik van de software die zij u geven en thats it. http://www.123dapp.com/
Spiraal salontafel

Spiraal salontafel

Intro:Welkom bij de spiraal salontafel Instructable. Ik hoop dat u zal genieten van het lezen van dit Instructable zo veel als ik deed in het creëren van het.  Ik zal ook het verstrekken van alle bestanden en formules die worden gebruikt in de bouw.
123D modellering voor afdrukken in 3D

123D modellering voor afdrukken in 3D

Update: ik zopas de 3D Print van de groep "Free 3D printen" gisteren (3 Nov, 2012). Het kijken een beetje anders dan ik vroeger in de tutorial, omdat ik meer onderdelen toegevoegd in het bestand van het 3D-model, aangezien ik kreeg wat ruimte om
Roterende 3D-Model vastleggen Stand

Roterende 3D-Model vastleggen Stand

Autodesk app 123D vangst laten we u een aantal foto's van objecten die u wilt maken van een 3D-Model van het object van deze foto's uploaden. Als u doorleest, zijn de suggesties te nemen van een serie foto's rond het object van een paar verschillende
Hoe een Achingly zelf-referentiële virtuele Commodity Fetish Object Handcraft (For Fun and Profit!)

Hoe een Achingly zelf-referentiële virtuele Commodity Fetish Object Handcraft (For Fun and Profit!)

In dit gemakkelijk-aan-volgen zeven-stap Instructable, leert u hoe zet gewichtloos virtueel handelswaar in een liefdevol handgemaakte ambachtelijke ambachten gedoemd te storten in eigen meta-indexicale kern zoals de semiotische zwart gat is stuk. Dit
Hout Ford Model T 1:60 replica

Hout Ford Model T 1:60 replica

Hier is een houten project ik een tijdje geleden maakte, dus het is niet zo gedocumenteerde zoals het hoort... Maar het geeft een paar ideeën over hoe de praktijk van zeer fijne delen met de figuurzaagmachine te maken en te assembleren dan kleine kle
Maken van een 3D print van een echt object met behulp van 123D vangst- en Meshmixer

Maken van een 3D print van een echt object met behulp van 123D vangst- en Meshmixer

Hi iedereen!In dit instructable, ik zal u tonen (in detail) hoe naar een een 3D afgedrukt exemplaar van een echt object, te beginnen met het vastleggen van het met 123D vangst, verfijnen van het gebruik van Meshmixer, en het vervolgens afdrukken met
Model complexe solide vormen met karton.

Model complexe solide vormen met karton.

Dit is een techniek om complexe (of simpel) solide vormen van model.Het idee is om uw model snijd in plakjes en snijd karton met de vorm van de segmenten van uw model. Bij staking van de segmenten in de juiste volgorde krijgt u uw model in ruwe afwer
Hoe maak je een laag poly spel model kijken veel meer gedetailleerde met behulp van Blender en Gimp

Hoe maak je een laag poly spel model kijken veel meer gedetailleerde met behulp van Blender en Gimp

Dus wil je een spel maar u een computer die niet alle graphics hebt goed aankan en maar je wilt nog steeds om iets dat eruit ziet van de goddelozen. Dit is een methode die ik heb gemaakt up wanneer het proberen om spellen te maken.Een formule ik will
Kartonnen sculptuur uit 3D-Model

Kartonnen sculptuur uit 3D-Model

De Instructable leert u hoe u een 3D-model maken een kartonnen sculptuur van een berg. Dit was een project van de ploeg als onderdeel van ACAD 176: snelle visualisatie in de Iovine jonge Academie. Door William Erwin, Parker Malachowsky en Louis Harbo