Stap 3: (Cont.) Object/Component type selectie
Object Type selectie-
Blik op Figuur (A), gebied in selectie (2) heeft de opties voor het type selectie van objecten en de bijbehorende eigenschappen. Wanneer ingeschakeld, ziet u deze eigenschappen.
De 8 opties in de modus van het object bepalen de selectie van verschillende objecten, afhankelijk van hun type. Bijvoorbeeld, als ik niet wil opnemen van curven in mijn selectie, zou ik de 3e optieuit te schakelen, en de volgende keer dat ik mijn objecten, selecteer curven zullen niet worden geselecteerd.
Component Type-
(3) Selecteer overstappen op component-modus, kunt u onmiddellijk zien de (4) opties hebt gewijzigd.
Afbeelding B toont component type selectie, u kunt zien van het geselecteerde object veranderd van groen naar blauw en al haar hoekpunten zijn kunnen selecteren. u kunt selecteren zijn hoekpunten en verplaatsen naar de vorm ervan wijzigt. Aangezien het een veelhoek, zou het niet worden 'biologisch' maar vrij rechte en 'geometrische' type.
Ik zal van toepassing op onderdeel vervoerstak uitvoeriger naarmate we verder via de instructable.
Voor nu zijn dit alle basisprincipes die je weten om te beginnen veelhoek modellering in Maya moet, als u help-kassa nodig of de officiële Maya Help hier downloaden:
«««http://download.Autodesk.com/Global/docs/maya2014...
eventuele problemen/suggesties in de commentaren te schrijven, ik zou graag helpen.