Stap 4: De voeten
Ik begon het model uit de benen naar het hoofd, kijk bij Figuur (A)
De voet is vrij gemakkelijk te maken hier is hoe ik het deed:
Stap 1:
Neem van twee rechthoeken en schik ze, zoals getoond, de hoek van de helling en de lengte van de rechthoeken kunnen worden ingesteld als u ze nodig zijn.
Stap 2:
Selecteer de rechthoek aan de onderzijde dan de rechthoek op de top, en ga naar (Onthoud in het menu van de veelhoek) Mesh > Booleans > verschil en daar heb je het, het ziet er net als aangegeven in Stap 2 figuur. Vergeet niet de volgorde van de selectie is belangrijk, wanneer de werking met behulp van Booleans, het laatst geselecteerde object zal beïnvloeden.
Bent u zijn met behulp van een meer geavanceerde of versie van Maya afgekeurd dan ik (2012), dan de menureeks kan afwijken, maar de namen hetzelfde.
Stap 3:
Booleaanse hulpmiddel tot finish in de rest van de modellering, stap 3: A ik nam een paar rechthoeken en Booleans gebruikt te maken van de behuizing van de trap. De rest van de stappen u kunt een kijkje nemen op de foto's (stap 3: A, B, C, D, E, F).
Denk aan de Booleans tool zoals lassen en snijden, u lassen met behulp van de Unie en snijd met behulp van verschil.