Stap 5: Carve opening in tweevoud
We zullen gericht alleen op de grotere dubbele voor nu, dus klik op de oogbol in de objectmanager de originele fles om onzichtbaar te maken.
Van het lint, klik op de fles en het solide maken door te klikken op Bewerken > maken solide.
Vervolgens in het lint, maken een cilinder primitieve door te klikken op Meshmixer > cilinder en sleep een cilinder naar de scène.
Klik op de cilinder en verplaatsen naar de bierfles en uitrekken door op de pijlen te klikken. We gonna maken van een opening in de zijkant van de fles waarmee de reguliere formaat fles te glijden in. Ik maakte mij bijna de hele lengte van de fles van de bodem aan de schouder.
Wanneer u denkt dat uw cilinder is de juiste maat maken het een vaste stof in Bewerken > maken solide.
We gonna snijden uit de ruimte die de cilinder met behulp van een Booleaanse verschil in beslag neemt. Wanneer zowel modellen geselecteerd (de cilinder en de grotere dubbele bierfles) die u kunt toepassen Bewerken > Boolean verschil. Het is belangrijk om Selecteer het basismodel dat u wilt eerste houden, dus de bierfles eerst selecteren en vervolgens de cilinder, dan gelden de Booleaanse verschil.
U hebt nu een opening in uw dubbele bierflesje.