Stap 2: Neem een kijkje!
Als je kijkt naar de bovenste foto, is dit hoe Blender eruitziet wanneer u het programma start.
Het gele gedeelte, kunt u vinden aan de linkerkant. Hiermee wordt de handmatige extrusies, hoekpunten toevoegen aan mazen, bewerken, arcering en waarin uw geschiedenis.
Het rode gedeelte, kunt u vinden op de rechtsboven. Dit is een kleine taakbalk, toegang dingen u in deze tutorial moet. Het toont de parameters, objecten, opgeslagen randen, enz. De enigen die we zullen concentreren op vandaag is de objectgegevens en Object parameters.
Het blauwe gedeelte bevindt zich in het midden van de onderzijde van uw scherm. Hier is waar u zult selecteren vlakken/randen/hoekpunten, veranderingen in het Object en de bewerkingsmodus, wijzigen de punten van de spil en nog veel meer. In deze tutorial, zal u alleen nodig het gereedschap vlakken/randen/hoekpunten te selecteren, het draaipunt tools, Viewport arcering en Object interactie sleutel.