Stap 2: Model en handleiding - Game Demo
Het tweede model is een voorbeeld van het spel! Het mix-bestand is onderaan.
Nu, hoe heb ik het? Hier is hoe:
1. een nieuwe blender-bestand openen en omzetten in Blender renderen Blender spel.
2. Verwijder de kubus en voeg de volgende objecten:
- Vliegtuig, en maken het vrij grote maar niet te groot
- UV bol, zet het in het midden van het vliegtuig
- 2 vliegtuigen, gekanteld naar een kant
- Ongeveer 3 kubussen gevormd in een trap
- Tekst (een lettertype), zegt Game Demo, en het niet te lang en niet te kort te extruderen.
3. Klik op de camera en de tijdlijn editor wijzigen in de Editor van de logica en de volgende dingen toevoegen aan de camera (getoond in de afbeelding hierboven)
4. plaats de camera voor de tekst zegt Game Demo.
5. Druk op P te starten van de game engine. Als u op links, rechts, omhoog of omlaag... zult u bewegen!
6. Druk op Esc om te stoppen met de game engine.
Je hebt je eigen game-engine! Aanbrengen krediet als u dit in om het even wat gebruiken.