Hi guys, it's me again en I 'm gonna worden leer je hoe model Minecraft thema objecten in de blender.
VERSCHEPING opwaarts het REFERENTIEBEELD: (niet verplicht)
Verwijzen naar afbeeldingen en achtergrondafbeeldingen helpt u bij het modelleren van de objecten in de blender.
Voor vracht opwaarts een referentiebeeld:
U ziet een klein driehoekje met lijnen op de bodem verlaten van het scherm boven de tijdlijn. Als u sleept u de driehoek krijgt u meerdere 3D-weergaven. De weergave wijzigen naar de redacteur van het beeld van de UV. Klik op de open link op de bodem en selecteer de afbeelding van uw bestanden te laden op de afbeelding.
Voor vracht opwaarts een achtergrondafbeelding:
Achtergrondafbeeldingen kunnen alleen worden gezien in orthografisch beeld. Als u wilt overschakelen naar de orthografische weergave hebt hij nummer 5 op uw toetsenbord. Ik heb sommige aangepaste instellingen te veranderen van het uitzicht.
Als u nog geen een toetsenbord die een cijferpaneel heeft en u hebt ingeschakeld de emuleren toetsenbord instellingen zal er sommige instellingen die u wijzigen voor de weergaven in de orthografische weergave moet te werken.
Ik heb sommige beelden, die u begeleiden naar het wijzigen van de instellingen gegeven.
U kunt de weergave ook wijzigen door de weergaveknop boven op de tijdlijn selecteren en uw mening.
Dus om te laden van een achtergrondafbeelding hebt naar het properties paneel, dit u doen kunt door op N te drukken, scroll naar beneden en controleren van de achtergrondafbeelding en een afbeelding toevoegen. Klik op openen en kies de afbeelding die u wilt weergeven.
U kunt de grootte en de locatie van de afbeelding door afhankelijk van de grootte en locatie van uw model.
OPMERKING:
Ik zal het maken van video's omdat het voor jullie moeilijk zijn zal als ik foto's plaatsen en je het punt krijgt.