Stap 1: modelleren
Dus in dit instructable we gaan worden de volgende modellen:
Minecraft zwaard
Minecraft bijl
Minecraft houweel
Pijl en boog van Minecraft
Minecraft Shovel
Minecraft schoffel
Minecraft Steve
Opmerking: Ik had een echt slechte koude, dus ik was niet in staat om te spreken van de tweede video ingang. Het spijt me echt voor deze maar ik heb uitgelegd dat sommige dingen die je moet gebruik maken van de tweede video ingang in de eerste video.
PUNTEN:
Altijd de grootte van de afbeelding en uw netobject wilt aanpassen en krijgen bijna de exacte grootte.
Nadat u klaar bent met het modelleren, die je moet combineren de individuele netobjecten tot een nieuwe netobject (Ctrl + J).
Om dingen te maken gemakkelijker dat aparte de Maas objecten dat u hebt gecombineerd en ze in lagen (M + Selecteer de laag zet).
Kleur de netobjecten zorgvuldig en meng de kleuren niet. (ik houd het maken van deze fout maar verandering de blender renderen naar cycli RENDER)
Plaats uw camera en stel de bemonstering op ten minste 100.
In de laatste video waar ik model Minecraft Steve, gebruik ik verschillende technieken als ik model het hoofd.
Ik gebruikte CONTROL + R voor een lus knippen dat brengt in een andere lijn van randen.
Ik gebruikte C hoekpunten, randen en vlakken gemakkelijk selecteren.
Om alles te selecteren in uw scène hebt druk op A en druk op A om weer op te heffen.
Het spijt me echt als het de video's nemen een lange tijd om te laden omdat ze lang zijn en ze veel ruimte in beslag nam. Informeer mij als de video niet werkt.
In de volgende modellen serie zal ik worden leer je hoe je naar het model van de PS4, Macbook pro en nog veel meer.