Stap 2:
De eerste van de gebeurtenissen is
OnProjectileHit > cliënt > IncScore > [-1]
U moet herkennen dat dit één van de groene Cup de enige verandering is het min symbool voor de. Dit vertelt het spel te nemen een afstand van uw score.
Het tweede evenement is
OnActivate > zelf > FakeKillBrick > []-[5] [] [5]
Wat dit doet is wanneer u tikken daarop (OnActivate) de baksteen (zelf) beweegt (FakeKillBrick) in een richting van uw keuze ([] []-[5]) en vervolgens opnieuw na 5 seconds([5]) lijkt. De gewenste om te gaan in de richting zou moeten worden bewerkt, alles wat u hoeft te doen is de -5 bewegen om te zien waar de cup of baksteen gaat.
Het derde evenement is
OnActivate > cliënt > BottomPrint > [u hebt gekocht een kopje koffie.] [3]
Wat dit doet is wanneer u daarop (OnActivate) de game (Client) prints op de onderkant van uw spel (BottomPrint) een bericht tikken van uw keuze ([u hebt gekocht een kopje koffie.]) voor een vast bedrag van tijd in seconds([3]).