Stap 4: Programmeren van de Pic-Chip
Als het compileren en programma -opties wilt gebruiken is zeer eenvoudig. Als u wilt dat het uw pic programma compileren plaats de commentaar //picwrapper= en ergens in het script wat chip u gebruikt. Het program van uw chip hebben toevoegen commentaar //pk2cmd=y ergens in uw code.
Ex: //picwrapper=12F683
pk2cmd = y
Beide opties zijn al geschreven in alle codevoorbeelden, zorg ervoor dat de chip is degene die u gebruikt. Open wat ooit voorbeeld u gaan doen en druk op F7 of selecteer Build in het menu Extra. Dit compileert het voorbeeld en program van de chip.
Een ding die je gaat te willen passen is de vertragingstijd tussen de knooppersen. Een knop moet worden ingedrukt voor zoveel milliseconden voordat de wiimote als een werkelijke knooppers registreren zal. Hoeveel milliseconden zal variëren voor verschillende wiimotes. Ik heb twee van deze set up en een van hen ben ik staat om het delaytime zo laag als 7ms voordat ik beginnen te veel fouten. Enerzijds de andere moet ik houd het bij ongeveer 17ms. Groot verschil. Alle voorbeelden afdrukken de statistieken naar het consolevenster elke 5 seconden waarin hoeveel monsters zijn ontvangen versus hoeveel monsters werden beschadigd.