Stap 4: Assembleren de schakelaars
Nu we het frame en het deelvenster hebben, moeten we plannen van de verbindingen.
Bijgevoegd er is een Excel-bestand ("veilige Lights.xlsx") met de lijst van alle switch names (in volgorde van links naar rechts), het type switch (ON-ON, ON-OFF-ON, en Rotary), het draad kleur/nummer (u zult moeten om te bewerken in deze kolom om aan te passen uw draden). Alleen voor nu, het negeren van de meest rechtse kolommen zoals ze de FSX codes zijn, moet u ze later.
Heb ik besloten om alle digitale ingangen van de Arduino met interne pullup gebruik van externe weerstanden te vermijden: Dit betekent dat we hoge (+ 5V) lezen zal als de pin is niet aangesloten, en laag (0V of GND) wanneer we trigger schakelaar, brengen de pin aan de grond. Alle ON-ON (of ON / OFF) switches zijn verbonden om grond aan de ene kant, en de centrale gaat rechtstreeks naar digitale pin van de Arduino. Op deze manier als de schakelaar "OFF" positie lezen we waarde hoog (of "1"), terwijl in de positie "ON" zal het worden aangesloten op de grond en dan lezen we laag (of "0").
Om het aantal benodigde input pinnen, want elke ON-OFF-ON schakelaars en de twee draaischakelaars gebruikte ik een analoge ingang dankzij resistieve scheidingslijnen waardoor verschillende spanningswaarden afhankelijk van de stand van de schakelaar (zie figuren). Deze manier, die we alleen maar 7 analoge pins, in plaats van 18 hoeven! En Arduino Nano past het project beter dan UNO, dankzij haar 8 analoge ingangen, twee meer dan UNO.
Het paneel is intern verdeeld in drie secties, gescheiden door de twee staanders, dus beter draad schakelaars in drie aparte groepen. Elke draad is dan aan een pin van één van de twee koppen, overeenkomt met Arduino pinnen, gelast de regeling in het Excel-werkblad zien.