Stap 1: verwerking
In de basis gebruik het is zeer eenvoudig te leren en geeft "instant bevrediging van visuele feedback" als treffend geschreven in Wikipedia.
Ik ben niet veel van een programmeur, maar het duurde een paar uur voor mij om naar het resultaat van kras dankzij een grote hoeveelheid voorbeelden en uitleg.
Vele prachtige visuele artistieke prestaties worden gegeven met behulp van Processing en velen van hen hebben hun verwerking broncode beschikbaar om te downloaden. Een van mijn favoriete ondergrond is: Ik heb een heleboel tijd kijken naar de tekening bouwen onder mijn ogen.
De code die ik schreef is zeer eenvoudig: het wordt een tekenpapier gemaakt, wordt de toegewezen kleur voor de achtergrond. Elke hand van de klok is getekend dezelfde verticale positie met respect van het coördinatenstelsel, de truc is om Verplaats en roteer het coördinaten systeem. Een gemeenschappelijke truc die ik zag op vele voorbeelden: de hoek van de rotatie in lineaire verhouding met de seconden, minuten en uren wordt.
Om het uur een uitbarsting van spaties die worden verzonden naar de seriële poort. Het aantal tekens per burst is het aantal stakingen wil ik de klok te bellen, de uren eigenlijk.
You niet echt moet leren van de verwerking voor het repliceren van dit speelgoed. In de analog_clock.zip bijgevoegd vindt u de applicaties klaar om te draaien op Linux, Windows en MAC OS X.
Voor windows uitsluitend uittreksel de directory application.windows en stormloop naar de exe. Thats it.
Het programma ziet er voor de eerste COM-poort beschikbaar (seriële poort COM1 als u het niet gebruikt) en plak er op. Het teken om te rijden de klok zal eruit komen.