Stap 1: Onderzoek en compileren van blauwdrukken
Als u wilt maken een nauwkeurige replica moet u eerst te onderzoeken wat het is dat u wilt repliceren. Als we een film prop waren repliceert besteden we kunnen maanden of jaren wassen het internet voor referentie afbeeldingen, graven door het schermschoten, of proberen om te smeden verbindingen binnen de productie van de film. Terwijl het niet zonder een eigen set van uitdagingen, neigt het verzamelen van de vereiste verwijzing voor videospelletjes te zijn een beetje ongecompliceerd. De meeste PC-spellen, en zelfs vele op console, hebben hun prop modellen uitgepakte en zichtbaar zijn in een programma van derden. Nog beter, Valve biedt dit soort programma's gratis met de Klep SDK. Met dit programma bent u kundig voor vracht op de Portal Gun in het model viewer en check het uit vanuit welke hoek u alstublieft, u kunt zelfs inschakelen het draadframe. Hebt u een meer geavanceerde 3D-programma, zoals 3DSMax, bijvoorbeeld, kunt u het importeren van het model in daar. Zodra ik had toegang tot het objectmodel, ik heb de voorzijde/kant/top weergaven geïmporteerd in Adobe Photoshop. (foto 1)
Schaal met spel rekwisieten uitzoeken kunnen lastig zijn, omdat er geen echte wereld onderdelen te vergelijken met. Het model van de player-weergave van de Portal Gun heeft eigenlijk Chell de hand gegoten, hoewel de speler kan niet het zien van dit detail in het spel. Ik gebruikte om mijn schaal de hoogte van Alésia Glidewell, model en actrice die de basis vormde voor de bhel, en vond een grafiek online die vrouwelijke handgrootten gebaseerd op hoogte weergegeven. Ik vervolgens geschaald Chell van hand tot 1:1 van de grootte van de gemiddelde hand, samen met de Portal gun. De geschaalde afbeelding werd vervolgens uitgeprint en een remklauw werd gebruikt voor het verzamelen van alle van de metingen voor mijn blauwdrukken. (foto 2 & 3)
Voordat hij naar het volgende deel van de bouw had ik mijn blauwdrukken uitgeprint op 1:1. Ik probeer om een poging om dit te doen met alle mijn bouwt als het te wenden tot helpt enorm. (pic 4)
Software:
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Ventiel SDK Model Viewer