Stap 9: Koppelen knoppen en displays aan deksel
De displays koppelen
De displays koppelen is vrij eenvoudig. Snijd een vierkant gat de grootte van de displays voor elkaar. Op deze box kon ik gebruik van een hobby mes te snijden langs potlood lijnen die mij zweem rond de beeldschermen, ervoor te zorgen dat de bezuinigingen werden iets binnen de lijnen.
De dochter platen hebben gaten geboord voor de montage schroeven indien nodig, maar ik ontdekte wrijving was genoeg om de displays op plaats. Uiteraard verschillende vakken zal hebben verschillende montage-opties.
Het omhoog knoop
U moet hetzelfde doen voor de knoppen, knippen/boren van gaten in uw vak en montage van hen in het vak. In tegenstelling tot de beeldschermen, zijn de knoppen zullen voortdurend moeten neerwaartse kracht uitgeoefend op hen als zij zijn puree, dus gewoon houden hen in door wrijving zal niet volstaan. Als u arcade knoppen de buitenste ringen zal waarschijnlijk voldoende steun, maar gebruikt als uw box helemaal dun is en uw kleine knoppen, moet u wellicht te overwegen enkele soort ondersteuning om te gaan in de doos te monteren ze op.
De reden dat deze discussie van knop montage vaag is is omdat mijn oplossing uniek was. 10 jaar ik heb al sjouwen rond een oude mini-computer (ongeveer 5 voet hoog) dat ik gered uit een vuilnisbak. Met elke beweging kleiner het als ik stukjes van het weg te gooien, maar ik hing op het control panel, omdat ik was zeker dat ik het kon gebruiken voor iets. Die dag kwam uiteindelijk met dit project. Dit Configuratiescherm had drie knoppen, één met een pijl omhoog, één met een pijl omlaag, en een knop met een gelijk-teken in het midden.
Ik had oorspronkelijk gepland om te-solderen de knoppen maar ik overwogen het probleem van hoe te verzekeren dat deze kleine knoppen niet enkel via het vak porren, realiseerde ik me dat de knoppen al mooi waren gemonteerd op een massief karton.
Dus ik hen op het bord liet, knippen tot een beter hanteerbaar formaat en gesoldeerd draden rechts op het bord. Te monteren hen ik snijden gaten in de deksel van de doos van de grootte van de knoppen, gelijmd op het bord aan het deksel, en werd gedaan.
Voor elke knop, zal u wilt uitvoeren van een paar draden aan de pads geëtiketteerd "SW1", "SW2", enz. In de standaard firmware, SW1 (schakelaar 1) zal de score verhogen, SW2 zullen doorgaan naar de volgende speler, SW3 zal de score verlagen en SW4 brengt het apparaat in "configuratie mode" waar u het spel kunt instellen.
Bericht dat mijn ontwerp slechts drie knoppen heeft. Dat komt omdat ik was zo verliefd op dit control panel, dat heb ik besloten om het afzien van de vierde knop. Dat is de schoonheid van het gebruik van een microcontroller, u kunt wijzigen hoe de schakeling werkt met software. De vierde knop werkt nog steeds en kunt u een (misschien ergens verstopt) maar duwen van alle drie van de andere knoppen op hetzelfde moment doet het zelfde ding in de software als de vierde knop te duwen.
Het project is bijna voltooid, is er gewoon een beetje opruimen links in de volgende paar stappen.