Stap 8: Geluid behandeling casestudy
Panelen van hout: dit waren een ander zoeken. Een leverancier op een van de grote exposities in de Javit van center had deze mahoniehouten panelen maat gebouwd voor de show, dan nodig om zich te ontdoen van hen snel. Ik heb ze van hem voor één twintigste van de oorspronkelijke kosten. Ze waren holle, dus ik verwijderd van de rug, herbedraad hen (ze aansluit op het stopcontact op de muur, dan gebruik ik hun ingebouwde verkooppunten), opgevuld met Ultratouch en vervolgens weefsel op te Geniet houden de isolatie in plaats (de stof kwam uit de Prullenbak: een kerk in de straat was een weg gooien van een grote bout van perfect schoon , prima stof die ik niet nodig, maar kon niet voorbij laten gaan. Na een paar jaar in mijn kast zitten eindelijk ik het aan groot nut hier!). Het hout op de achterzijde was ook mahonie fineer, dus ik het gebruikte om te bouwen van het Bureau die u in de studio shots zien kunt. Deze panelen werken echt goed als bass traps. Het hout weerspiegelt de hogere frequenties, en omdat de panelen worden geplaatst onder een lichte hoek, niet alleen heeft het verbeteren de bass-prestaties (de verder verwijderd uit de muur, hoe beter), maar het verhindert de weerkaatste geluidsgolven terug te keren naar de mixer de sweet spot.
Absorptieplaten. Zoals ik vermeld in stap 4, vond ik dat deze op Craigslist voor veel minder dan het zou hebben gekost om te kopen of bouwen ze nieuwe. Maar als u niet kunt een tweede hand, dit instructable vinden leert u hoe te bouwen van uw eigen. Plaatsing is belangrijk. Elke hoek is een bass trap kans--met inbegrip van de hoeken tussen de muren en het plafond. Normaal zal u proberen te plaatsen panelen op de plek van de eerste reflectie. Bij het mengen plek zitten, en een spiegel op de muur te verplaatsen totdat u uw monitor zien: dat is waar u het deelvenster. Maar aangezien we al onze muur/bass trap er, en het werd geplaatst in een hoek we hoefde te lastig vallen met die ene. Vergeet niet uw plafond! Het is als een andere muur. In plaats van de panelen recht tegen de muur of het plafond, laat u zoveel ruimte van de lucht in tussen als je kunt reserveonderdelen. Dit zal helpen voor de lagere frequenties.
Diffusie. Nogmaals via Craigslist vond ik 4 skyline verbredingen. Ze waren vrij beat-up en lelijk, plus ze zou krijgen ook vreselijk stoffige, zodat ik ze op de achterwand met een frame waarvoor ik met de identieke akoestisch transparante stof gebruikt op de absorptie panelen gemonteerd.
Vloer. Vermijd het gebruik van tapijt voor 2 redenen: ten eerste, het zal zetten uw kamer uit balans. Tapijt zal alleen absorberen hoog midden frequenties. Hebt u genoeg bass traps (die zal hoge frequenties te absorberen) hoeft dat niet. Ten tweede, onze oren gewend zijn te horen met een "live" reflecterende vloer. Uw opname of mix klinkt misschien OK als je op de kamer, omdat je oren en hersenen compensatie zal worden, maar bij het verlaten van uw ruimte die het waarschijnlijk niet zal zo goed als klinken je dacht dat het was. Ik gebruikte kurk omdat het was goedkoper en dunner dan hardhout. Dit is niet de dezelfde kurk als het spul gebruikt voor absorptie in muren en als onderdakfolie. Het is dichter, en met de polyurethaan vacht is het reflecterende, dus het voelt en goed klinkt.
Nadat alles was gezegd en gedaan, en ik doorgebracht veel uur vertrokken in de kast aansluiten van alle apparatuur, testten we de kamer. Onze frequentie respons grafiek kwam mooi plat, met een duik in een enkele laag-frequentie: die was van de grootte van de kamer die we niet kunnen controleren, en aangezien het is slechts een enkele frequentie is eenvoudig op te lossen met software EQ.
Spreken van uren besteed bochten in een kast van apparatuur: een handig tip die ik kan delen is te hangen van een spiegel aan de wand achter de computer. Wanneer de ruimte is zo strak dat je alleen je arm achter de apparatuur past het is erg handig om te kunnen zien waar u alle kabels zijn inpluggen.
Als u horen van enkele van de muziek samengesteld en gemengd in deze ruimte, ga naar www.johnmdavis.com naast John Davis muziek en filmografie u zal zitten kundig voor twee zeer zeldzaam (en wacky) stille films kijken willen zou.