Stap 3: Wijzig de Base-shapegeometrie
Om een echte papier of 3D-gedrukte model de kubussen of base-vormen, moet worden aangesloten.
1. Voer Vertex modus: om te doen deze Ga naar hoekpunt modus door rechts te klikken en te slepen op de eerste kubus, en Vertex selecteren in het menu dat verschijnt.
2. snap een hoekpunt naar het andere: Selecteer een hoekpunt van de eerste kubus, hit "w" om de translate tool te gebruiken. Nu Houd "v", waarmee punt breken, of klik op het pictogram van de kleine magneet met de blauwe stip boven aan het venster van de Maya. Met deze optie is ingeschakeld, zoals u het hoekpunt slepen zal het "snap" het dichtstbijzijnde hoekpunt.
3. Verbind de Shapes: doe dit voor alle de hoekpunten. Meer hoekpunten om beschikbaar te maken voor magnetisch uitlijnen, gebruik het multi gesneden in de Toolkit Modeling of kijk in het drop-down menu bovenaan wel Mesh hulpmiddelen genoemd. Zorg ervoor dat gezichten dat zou binnen de vorm verwijderen.