Stap 4: conclusie
In mijn gids heb ik had betrekking op een korte inleiding op de 3DS Max, hoe het wordt gebruikt in verschillende soorten media (films, games en advertenties).
we al bepaalde aspecten die u in 3DS tegenkomen zult Max met animaties via sleutelframes, inverse en voorwaartse kinematica, scheppen activa alsmede de eenvoudige texturing.
Hoewel we al veelhoeken, randen er dat meer u zult moeten leren om te maken activa met meer detail met behulp van technieken zijn zoals extruderen, brug, inzet en invoegen van hoekpunt enz.
Er is een optie met in 3ds max die informeert u over hoeveel veelhoeken die het heeft genomen om te maken uw bezit u dit doen kunt door op te drukken (7) op uw toetsenbord en wordt het weergegeven in de linker bovenhoek. (afbeelding 1)
afbeeldingen 2, 3, 4, 5 en 6 zijn activa die ik heb gemaakt met behulp van de technieken uitgelegd in dit instructable.
voor meer informatie adviseer ik met behulp van dit youtube kanaal http://www.youtube.com/user/3dsMaxHowTos