Hallo. Mijn naam is Yi, en vandaag wil ik u vertellen waarom ik zo verliefd op beweging ben.
Een vrij bekende martial artiest zei ooit: "Wees vormloze, vormloos, als water. Nu u in een kopje water zet, wordt de cup. U zet water in een fles wordt de fles. Je zet het in een theepot wordt de theepot. Water kan stromen, of het kan crashen. Worden water mijn vriend." Deze beroemde woorden uitte door niemand minder dan Bruce Lee heeft geïnspireerd generaties van jonge strijders op kanaal het machtige aquatische element wanneer de uitoefening van hun lichaam, maar de overgrote meerderheid van de mens niet beschikken over dergelijke finesse in controle van het lichaam. Omgaan met de architectonische ruimte om ons heen, water kan zijn vorm in overeenstemming zijn met gemak, maar het menselijk lichaam heeft talloze formele beperkingen. Sinds het begin van de 20e eeuw, heeft de architectonische ruimte massale normalisatie met Neufert van Architect van gegevens, aansporen gevaarlijk discriminerende lichaam type idealen en putjes van het platform als een onderdrukkende uniformerende machine - zoals de tuin brandstapel contorting de smeedbaar plant - tegen de variabele menselijk lichaam ondergaan. Het platform heeft herhaaldelijk de vraag naar een onverschillig standaard, dus bellen weer subversieve einden in ontwerp denken door gebruik te maken van de bewegingen en de afmetingen van de anomalie-die ons allen aan sommige mate - gaat om te confronteren het platform van geweld op het lichaam voorkomen.
In vorige onderzoeken, gebruikte ik de tekening te onderzoeken van tijdelijke vorm van water en immuun verkeer en mijn pogingen om te begrijpen van het seriële karakter van beweging gebruiken orthografische projectie, in een gekozen kader van het menselijk lichaam, gaf manier om ruimtelijke en randvoorwaarden van diverse schalen. Door zich te richten op de specifieke afmetingen en metingen van de bewegingen van het lichaam begon ik te begrijpen het genuanceerde belang van unieke gebruiker deelname in betrekking tot architectonische ruimte en de vele constructies.
Ik wilde ter bevordering van de zoekactie, uittreksel precieze reeksen van variabele verkeer dimensies die congregated als bewerkingen voor Neufert het boek van verstijfd architecturale typologieën, die variatie niet aanvaarden. Architecturale typologie als het ware antithetisch aan deelname was, maar in plaats daarvan zelf als de eerste hypothese in het ontwerpproces kan bieden. Aanpassen en opnieuw voorstellen de hypothese onder leiding van een nieuwe reeks van variabele lichaamsbewegingen kunt een nieuwe finesse voor architectonische ruimte.