Stap 5: Opzetten van Blynk
Nu moeten we de communicatie tussen onze smartphone en onze Arduino instellen. Aangezien ik zal met behulp van een Android telefoon, ik heb gedownload de Blynk app uit de Google Play Store. Start de app en maak een account aan. Zodra je een account, log in op de Blynk app, hebt gemaakt en u een scherm zien moeten zegt dat "Maak nieuw Project" (afbeelding 1). Kraan op het te Geef uw project de naam, en zorg ervoor dat "Arduino UNO" is gekozen als het hardwaremodel. U ziet ook een "Auth Token" met een lange reeks letters en cijfers. Deze e-mail naar uzelf--moeten we het later te synchroniseren onze app Arduino en Blynk samen. Wanneer u klaar bent, tik op "Create" (afbeelding 2).
Blynk is in wezen een leeg doek voor het toevoegen van "widgets", die kunnen bepalen of het volgen van onze Arduino. We gebruiken het gewoon te vertellen onze Arduino aan output van 5V wanneer we maar willen om een foto te nemen. Eerst, tikt u op plus pictogram in de rechterbovenhoek. Ziet u een menu met vele verschillende "widgets"--kraan op de "knop" onder -Controllers. Een knop "widget" zal nu verschijnen op het scherm van de app. Kraan op het zodat we van de knop instellingen kunt wijzigen.
Op dit scherm (figuur 3), kunt u de naam van uw knop wijzigen, de kleur wijzigen, selecteert u de Arduino pin dat de knop zal controleren en van de knop modus instellen. We zijn alleen geïnteresseerd in de pin en mode. Tik op "PIN" en kies "Digitale D13" en zorg ervoor dat de modus is ingesteld op "PUSH" (afbeelding 4 & 5). Wanneer u klaar bent, tikt u op de knop terug. Je bent alle gedaan opzetten Blynk! Laten we overgaan tot het gedeelte van de Arduino.