Stap 4: Naaien In de Circuits
* Opmerking: wanneer de beveiliging van uw pins, wil je de draad door de opening meerdere keren uitvoert, om ervoor te zorgen dat een voldoende hoeveelheid van de draad het metaal van de pin raakt. Dit zal ervoor zorgen dat je een sterke stroming en verbinding.
2. Bevestig uw LEDs. Met behulp van een running stitch, weven uw geleidende draad door naar de volgende pagina en beveiligen van de LED op de aangewezen plek aan het positief einde. Afhankelijk van uw ontwerp, sommige van uw componenten worden genaaid aan de binnenkant van de pagina's te schitteren door, anderen op de voorzijde van de pagina's worden genaaid en kunnen later worden vermomd. Volg uw naaien plan totdat alle van uw LED's zijn gekoppeld aan de positieve uiteinden in een enkele lijn. Voor mijn specifieke ontwerp, ik begon met de LED onder de zon op de Oklahoma pagina, verplaatst naar het licht onder de Assepoester schoen, dan gevorderd via Camelot, gekoppeld de lichten onder de ogen van katten, het licht aan de voorzijde van de pagina van Peter Pan, Tinkerbell beveiligd en vervolgens gekoppeld de groene LED aan de achterzijde van de goddelozen pagina. Ik de geleidende draad afgebonden na het veiligstellen van de positieve kant van de groene LED.
* Opmerking: als u doorlopen uw steken, maken de steken die aantonen dat aan de voorzijde van de pagina's zo klein mogelijk. Om te helpen uw draad verbergen, kunt u verbergen sommige steken onder een stoffen. Je kunt zorgvuldig naaien op alleen de onderste laag.
3. uw LEDs op de grond. Gemalen met behulp van een nieuw stuk van geleidende draad, de groene LED op de groene speld van de tri-kleurcomponent. Blijven uw running Steek lijn via elke pagina verbonden de negatieve uiteinden van elke component aangezien u gaat. Wanneer u de ontwikkeling boord op de laatste pagina bereikt, Beveilig uw negatieve regel naar de negatieve pin op het bord. Zorg ervoor dat uw negatieve regel nooit raakt of uw positieve lijn kruist.
4. Bevestig uw zoemer. De zoemer pin (11) op de ontwikkeling boord naar de pagina met behulp van een ander stuk van geleidende draad, beveiligen. Haal uw draad naar de zoemer-component en de positieve pin op de zoemer naar de pagina veilig. Gelijkspel uit de draad. Met behulp van een nieuw stuk van wol, beveiligen van de negatieve pin en haal de draad terug naar de negatieve pin op het bord; bind het af om te voltooien. Zowel voor uw negatieve regels moeten nu worden geaard via de negatieve pin op de ontwikkeling boord. Alle van uw componenten moet nu worden ingevuld en aangesloten op het moederbord.
5. uploaden van uw programma. Met behulp van de componenten van de kit en volgens de aanwijzingen van de software vanaf Deze pagina, de benodigde software installeren en het uploaden van het programma hieronder geplaatst (Vergeet niet het bestand wilt meesturen standplaatsen in een tabblad van het Wetboek). Deze code zal spelen liedjes uit elk van de musicals die ik gebruikt in combinatie met pauzes in-between en zal licht van alle de LEDs in het hele boek. Het gebaseerd op de Arduino voorbeeld codes voor "ToneMelody" en "Blink".
Nummers gespeeld:
"Zwaartekracht tarten" - Wicked
"Nooit Nooitgedachtland" - Peter Pan
"Geheugen" - katten
"Camelot" - Camelot
"In mijn eigen kleine hoekje" - Assepoester
"Oh wat een mooie ochtend"-Oklahoma!
6. test het programma. Terwijl de Raad van bestuur is aangesloten op uw computer met de USB-kabel en de FTDI-bestuur en de batterij wordt opgeladen, zorg ervoor dat de nummers worden afgespeeld als u hen willen zou en de lampjes oplichten. Als er problemen zijn, past u de code als u zou willen of repareren van uw draad lijnen om ervoor te zorgen dat alle onderdelen goed zijn aangesloten. Zodra de problemen zijn verholpen, verwijder de FTDI bord, zorg ervoor dat de batterij is aangesloten, en gebruik van de schakeloptie op het bord om het programma te starten.