Stap 3: Maken de puntjes: kant 1
Een stip aan kant 1 toevoegen:
1. in het belangrijkste menu, ga naar objecten > primitieve > bol. Hoewel het wellicht niet zichtbaar op het eerste, zal er een bol in de viewport.
2. in de Manager van de kenmerken, markeren de Coord. tabblad en wijzigt u de waarde van de Z positie tegen het-150 (figuur 2).
3. in de Manager van de kenmerken, Markeer het objecttabblad en de straal wijzigen tot en met 30 (foto 3).
4. in het belangrijkste menu, ga naar objecten > Modeling > Boole maken een Boolean-waarde. De Booleaanse functie kunt u objecten uit andere objecten knippen en objecten samenvoegen zodat ze elkaar met elkaar snijden. Voor deze bijzondere tutorial, zal u Booleans te knippen van bollen uit de kubus maken ingesprongen stippen (dit is de standaardinstelling).
5. in de hiërarchie onder het tabblad objecten, moet u kubus, bol en Booleaanse objecten. Te maken van de dot, klik en sleep het gebied in de boole, zodat er een sub-object van de boole.
6. Klik en sleep de kubus in de boole zoals je deed met de sfeer. Nu moet er een stip aan de ene kant van uw sterven (afbeelding 1).
7. Combineer al uw objecten in één Null Object door te selecteren van Boole en hitting Alt-G op het toetsenbord. Dubbelklik op uw nieuwe Null Object en typ kant 1 om de naam van het object (afbeelding 4). Om alles in een Null-Object zal gemakkelijker toe te voegen punten in de volgende stappen.