Stap 3: Component Design
Omdat ik dit item aan een standaard klimmen tuigmakerswerk of riemlus wilde zonder opdringerig dat ik heb geprobeerd om de kleinste onderdelen die samen zou werken zonder teveel kabels vereisen een grotere behuizing geknipt worden. In eerste instantie hoopte ik de standaard Trinket om hiervoor te gebruiken, maar de buffering van de OLED-display met een microcontroller met een beetje meer RAM nodig.
Ik2C was een eenvoudige keuze voor vermindering van het aantal draden wel. Hoewel nu, met de Trinket Pro gebruikt, er genoeg pinnen waren gebruik van SPI ik wilde om te minimaliseren van het aantal draden in het terrarium. Ik zag niet veel van een kwestie met dit aangezien we geen aan een snelle vernieuwingsfrequentie behoefte.
Uiteindelijk, het idee is dat de klimmer zou de Climbit inschakelen of de teller (met behulp van een lange, zware druk op 5-tweede) instellen voor het klimmen. Dan, na dat ze zou kunnen druk op de knop om te zien hoe ver ze hebben beklommen (snelle pers < 5 seconden) en om de temperatuur te controleren.
Zodra de batterij bijna leeg is de klimmer zou kunnen enkel steek de stekker in een microUSB-stekker en deze opladen zonder de behuizing te openen.