Stap 4: Wanneer de speler bij een kamer aankomt...
a. Maak een suggestie *
b. na een speler een suggestie maakt, zal de eerste speler aan de linkerkant proberen om het te bewijzen vals door aan te tonen hen een van de voorgestelde kaarten als ze het hebben.
i. als de speler links van de suggester laten zien
II. als huidige speler in de cyclus de suggestie weerleggen kan, moeten ze weerleggen de suggestie
III. als de huidige speler de suggestie met 2 stuks van bewijs weerleggen kan, moeten zij een te laten zien aan de suggester kiezen.
IV. Zodra een suggestie heeft weerlegd is de cyclus is gebroken en de beurt is voorbij.
v. als de huidige speler kan niet de suggestie weerleggen, worden de volgende speler aan de linkerkant de stappen i-iii herhaald.
VI. als geen van de spelers de suggestie weerleggen kan, kan de suggester maken een beschuldiging ** en controleren van het vertrouwelijk dossier.
c. als je niet op een kamer aankomt is uw beurt voorbij.