Stap 2: De androïde toepassing
Het project leest een 'byte' van gegevens die wordt verzonden vanaf een telefoon met een Android app, en interpreteert het om specifieke dingen te doen. Ik gebruikte een heleboel overeenkomsten van de bwrussell van de Android app gebruikt in zijn Bluetooth gecontroleerde projectorscherm (hij deed een groot werk op dat ' ible btw, er is een link naar het daarboven ^ en een beetje blurb over hem in de volgende stap). Zodoende mij tweedehands naar de uitvinder van de App van MIT, wordt het echt freaking cool en verrassend makkelijk te gebruiken. http://appinventor.mit.edu/
De block editor is waar de magie gebeurt echter bij het maken van de app, ervoor te zorgen dat elke knop die u stuurt een verschillende 'byte'. Zoals u kunt zien in mijn blok-editor, elke kleurenknop verzenden een ander nummer (dat wil zeggen 1-8). Onze Arduino zal ontvangen deze specifieke 'byte' en zal blijken bepaalde pinnen in- en uitschakelen op basis van wat het ontvangt. Zorg ervoor dat u een eenvoudige bluetooth-app van uw module om adres te vinden zodat u het apparaat aan op de module kunt koppelen. Dat nummer in het blok-editor