Stap 2: Evolueren in 3D Graphics
Hierboven kunt u zien dat ik het ontwerp in een 3D-toepassing ontwikkeld. Hier ben ik met behulp van 3DS Max, zou u andere vrije modellering toepassingen zoals Maya's of de vrije toepassing Blender.
Op dit moment is geen van mijn onderdelen moeten dat exacte dus ik meestal krijgen door met vrije poly modellering van toepassingen. Als u het maken van iets dat moet worden meer exacte en precieze, zou ik adviseren met behulp van Autodesk zeer eigen Fusion 360!
Ik zal dit zelf in de toekomst gebruiken als ik nodig om iets nauwkeuriger te doen!
Uit de bovenstaande afbeeldingen, kunt u de evolutie in 3DSMax van het ontwerp en hoe heb ik besloten om te schakelen van de munt-cel batterijcompartiment 90 graden. Dit was veel logischer en houdt de batterij met de zwaartekracht!
Ik heb ook een kleine dunne base gekoppeld aan het model toegevoegd. Mijn eerste 3D print op snelle instellingen is een paar keer mislukt. Zelfs als ik een rand of vlot in Cura gebruikt, was het model niet steken bij het afdrukken.
Soms, dit gebeurt. Als het doet, controleer een dunne base kunt u gemakkelijk afbreken in uw 3D modellering van toepassing zoals in de afbeelding in de bovenstaande dia's.