Stap 2: referenties
Zonder een definitieve sjabloon zijn duidelijke verwijzing afbeeldingen vanuit meerdere invalshoeken essentieel. Gelukkig voor Arkham oorsprong er een high-definition weergave van Deathstroke beide getextureerde is en un-getextureerde (makkelijker om randen en overlappingen van cosmetische groeven te bepalen), kan zoals goed zo dicht ups vanuit verschillende invalshoeken, geeft een beter inzicht in hoe de complexe "rib" armour op zijn zijden of zijn handschoenen worden gemaakt.
Voor de meerderheid van de pantser volgens ik de grootte van elke afzonderlijke sectie schalen van de CGI-render aan mijn lengte. Nog 3cm aan mijn lengte aan account toevoegt voor de laarzen en masker, ik de afbeelding geschaald zodat Deathstroke van voorste profiel 1850 pixels hoog (met behulp van het midden van zijn voeten als de base), waardoor eenvoudige ombouw naar millimeter was.
Zijn karakter model is slank, maar zeer brede schouders, met een brede romp, dus hoewel de armen en benen kunnen worden gemeten zoals ze zijn, het moet de romp/buik armour dienovereenkomstig aan te passen. Ik had een doek meetlint bij de hand, die stond me toe om de juiste lengtes voor de overlappende "ribben" na het aftrekken van de breedte van de voorste plating.