Ik bouwde dit Arduino/Processing-spel als een schoolwerk. De opdracht was om te bouwen van een Arduino-spel en heb ik besloten om het mijne te bouwen als een eenvoudige arduino circuit en een meer gecompliceerde softwareontwerp. De manier waarop het spel werkt is je personage, een poema, (mijn school mascotte) beweegt op en neer en afhankelijk van de druk toegepast op de druksensor. Hoe harder duwen je op de druksensor hoe hoger je karakter gaat. Het doel van het spel is de twee rechthoeken doorlopen zonder te raken in hen. Zodra het spel power-ups beschikbaar pikt en u kunt krijgen ofwel een spook, waarmee u dwars door de rechthoeken zonder verven of de macht van een slak die vertraagt het spel gemakkelijker veilig om door te gaan de twee rechthoeken.
delen:
kracht sensor (rond $5.00)
10 k ohm weerstand (in principe gratis)
Arduino (ik gebruikte een uno maar niemand zal doen)
Arduino programmeertaal (gratis en kan worden gedownload van hun website)
Verwerking van de programmeertaal (gratis en kan worden gedownload van hun website)
breadboard (dit is optioneel bent u in staat om het te doen met gewoon solderen)
jumper draden