Stap 3: Bereid uw Computer.
Wij zullen een Xbox 360 gamepad gebruiken om te controleren van het torentje. Ik denk dat het serveert zeer goed als interface voor een pistool.
Als dit het geval is, moeten we gebruik van een Windows-omgeving naar programma. En we weten allemaal dat is een bitch.
Eerst uw handen te krijgen op de achterban SDKs. Windows SDK en Direct X 9.0 c of hoger.
Ook, zult u willen krijgen van de Phidget-bibliotheek van uw keuze. Ik ga om dit te doen in VC ++ omdat ik het werken met de twee andere bibliotheken die nodig zijn om deze robot kan krijgen. De Direct X-bibliotheek, en de Intel OpenCV bibliotheek.
Deze zijn alle krachtige hulpmiddelen en zijn achter sommige dingen heel erg cool, behandel ze dus met respect!
Het is een goed idee om een IDE up and running nu als je niet hebt en ga door enkele van de codevoorbeelden.
Alle code voor deze robot wordt gedaan door elkaar stampen in het voorbeeld van de SimpleController uit de bibliotheek van DirectX Xpad, de Servo en de codevoorbeelden 0/0/4 Interface phidget, en het gezicht erkenning codevoorbeeld van OpenCV.
Linker fouten controleren als u de Microsoft Visual Studio Express-CD die wordt geleverd met de Phidgets gebruikt.
Zodra u al deze goed werkt, kan uw Phidget bestelling had moeten aankomen!