Stap 5: Code weg!
Nu is de rest van wat je hoeft te doen zeer veel tot uw creatieve proces!
U kunt een kijkje nemen op de beschikbare code hier om te zien wat we hebben gedaan en voel je vrij om te nemen zo veel methoden of klassen als u voelen noodzakelijk om uw project te ontwikkelen. Het wordt nochtans aangemoedigd dat u proberen en ontwikkelen van onze eigen code zodat kunt u produceren van beelden die zijn toegesneden op uw behoeften. Hier volgen een paar tips die u houden in gedachten willen zou bij het schrijven van programmacode.
1. je waarschijnlijk zul wilt en hebben een klasse zoals dataOrg.java die uitsluitend gewijd is aan de terugkeer van waardevolle statistieken van uw gegevens, d.w.z. het gemiddelde, de variantie enz. Dit zal het voor u gemakkelijker om toegang tot belangrijke informatie uit elke parameter zonder hebben om code te schrijven en weer, plus het is veel schoner.
2. doe wat lezen op data visualisatie en het snijpunt van verschillende parameters voordat u begint om uw code te schrijven. Het is belangrijk dat u een goed begrip van wat precies is het dat maakt een afbeelding warmer lijken bijvoorbeeld... zeker de kleur rood. Maar hoeveel van het? Tint toe doet? Hoe zit het met helderheid en verzadiging? welke kleuren zijn meer harmonieus samen en welke niet? al deze vragen hebben antwoorden online en u wilt hen kennen voordat u met code begint
3. wat betreft kleuren gaan, zou ik adviseren dat u kleur paletten te op de website "http://tools.medialab.sciences-po.fr/iwanthue/ maken" ze laten u aanpassen laadborden van meerdere kleuren die op een manier die ze zowel harmonieuze en te onderscheiden voor het menselijk oog maakt hebben zijn assortiment! Dit hulpprogramma is uiterst nuttig en spelen rond met het geeft je een goed gevoel van hoe kleuren uw afbeelding zal beïnvloeden.
4. ten slotte proberen en houd uw uitgangen als willekeurige mogelijk! Het leven is niet voorspelbaar en dus evenmin moet uw code. Profiteer van de willekeurige nummer generator functies in verschillende talen om code die is bevooroordeeld stochastische processen te produceren. Vooringenomen willekeurigheid impliceert dat elke afbeelding anders nog bevooroordeeld op verschillende manieren afhankelijk van de gegevens u input zal zijn.
Bijgevoegd is het eindproduct van onze code.
Succes!