Stap 2:
Ik gebruikte sommige oppervlakte modifiers te beeldhouwen van de wervels-achtige vorm, waardoor de wervelkolom van de ketting. Zodra tevreden, ik detail toegevoegd aan de "ribben" en de kraag door individuele controlepunten op het oppervlak van het model aan te passen. Dit is net zoiets als beeldhouwen digitaal klei op een microniveau.
Het duurde vele trys en opdrachten te krijgen van de oppervlakken graag dit "ongedaan maken". Trial and error baby!
Op dit punt dat ik wil controleren en ervoor te zorgen dat mijn verhoudingen zijn gaan werken en ik heb niet uit de hand met mijn afmetingen gekregen. Ik doe dat door het toevoegen van een "achtergrondbitmap" van een vrouw om te gebruiken als referentie. Ik heb de beelden online met behulp van afbeeldingen zoeken met Google.
Ik het beeld van de vrouwen te komen overeen met mijn waarnaar wordt verwezen afmetingen geschaald en mijn 3D-model dienovereenkomstig aangepast.
Ik bleef beeldhouwen en bewerken van de oppervlakken, meer massa en detail toe te voegen aan het stuk. Na enkele uren waren mijn grote bewegingen compleet.
Ik heb een kubus gemaakt met de drukkerij grens dimensies in een afzonderlijke rode laag voor duidelijkheid. De printer die ik voor dit project huren ben heeft een 8 "x 6" basis en een 6" hoogte limiet. Mijn vak is dus 8 x 6 x 6. Ik deed dit om ervoor te zorgen dat mijn 3D-Model zou passen in de printer.
Ik gebruikte V-Ray (een derde plugin voor de modeling software) om weer te geven van het uiteindelijke model met behulp van een nylon textuur te simuleren de ABS kunststof die de fysieke model zal worden geconstrueerd uit.