Stap 2: Ontwerpen voor de echte wereld
Helaas videospel modellen niet te vertalen goed naar levensechte bouw omdat zij geen interieur gezichten vereisen. De ondersteunende structuren moest worden ontworpen om te voldoen aan de buitenkant.
Schalen van de opslaglocatie is een beetje moeilijk in het spel, maar het vergelijken met een lijk maakt het lijken te komen tot over de hoogte van de borst.
Ik wilde de opslaglocatie te kunnen houden van een collectie van 7" 45s, 10" 78s, en 12" LPs. meten van een IKEA Kallax/Expedit gaf ongeveer 13,5" voor de breedte van de planken.
Onderdeel van het ontwerp was gebaseerd op de record bin gemaakt op basis van een enkel blad van triplex van de audiokarma-forums
http://audiokarma.org/forums/index.php?threads/rec...
Dit ontwerp zou echter het equivalent van drie opslaglocaties elkaar geplakt.
Ik roughed uit een schets in Illustrator te traceren over de zijpanelen uit de gesmolten orthografische weergaven. Autodesk Inventor geholpen met een model en een onderdelenlijst voor hoeveel panelen nodig.
Er is blijkbaar een heleboel onderbenutte ruimte om records tot ooghoogte. Ik uitvoerig een mogelijk gebied dat kan worden gebruikt als een verborgen compartiment.