Enkele maanden geleden kwam ik met een idee, dat was om te bouwen van een rocket ship simulator voor mijn vrienden kinderen en er cloneable voor elk van hun gezinnen. Wij zijn alle terstond, maar geen hardware-jongens.
Enige planning en ik realiseerde me dat ik weet niets over hardware, stopzetting van een geweldig idee. De arduino ik kocht zat en ging nergens. Iemand grapte dan dat moet ik het opbouwen van een geautomatiseerde bar. Na een beetje onderzoek, ik vond twee geweldige projecten, de Inebriator en de bar2d2, maar kreeg stumped op het naderen van de hardware en ontwikkeling niet starten. Motoren, spanningen en sommige fundamenten nodig waren.
Toen ik struikelde op http://learn.robotgeek.com/projects/70-shotbot-project.html en lightbulbs ging! Hun project was eenvoudig, maar het toonde hoe de controle van pompen via logica. Vanaf daar ik dacht dat ik kon het besturen van een raspberry pi met een aardige interface.
Ik bestelde een boatload van onderdelen, en dan op een gril gekocht sommige LEDs.
Voordat u verdergaat, neem de tijd om te lezen van de tutorials op deze site:
http://Learn.robotgeek.com/Getting-Started/32-geekduino/56-geekduino-Getting-Started-Guide.html
Zien de gidsen, het is gemakkelijk om te begrijpen waarom ik zo zwaar leunde op de set van dit product, was de info op één plek. Dat heeft me van 0 tot 60 in een paar dagen.
Ik vond ook Jeremy Blum
Verkennen Arduino: Instrumenten en technieken voor Engineering tovenarij uiterst hulpvaardig
Aanpassen of voortbouwend op een kleinere schaal
De schoonheid van de barmanager-bibliotheek die ik heb gemaakt is dat het u aan schaal omhoog of omlaag het pomp-nummer heel gemakkelijk toestaat. Als u beginnen met 4 pompen wilt, ga je gang! Het gedeelte van de aanpassing van dit instructable doorloopt u hoe om dit te veranderen van de standaard build van 12 pompen.